UKŁAD ZAWIESZENIA
Układ zawieszenia w wózku spalinowym LPG lub Diesel to głównie: siłownika skrętu, przewodów hydraulicznych, belki skrętnej, piast, łożysk i sworzni, zwrotnic oraz łączników, rzadko kiedy mamy odczynienia z drążkami kierowniczymi. Wózki widłowe spalinowe mogą być również wyposażone w elementy ograniczające prędkość przy znacznej zmianie wychylenia zawieszenia. Układ zawieszenia w wózku widłowym elektrycznym czołowym to jak wózku spalinowy przy układzie czterech kół są bardzo podobne elementy, jednak w wózkach trzykołowych to zupełnie inne rozwiązania - tam całe zawieszenie wózka to elementy przekładni kierowniczej, w skład którego wchodzą łożyska czy piasty kół. Układ zawieszenia w wózkach widłowych wyposażonych w dyszel to głównie elementy kół podporowych czy połączenia wózka pod baterią, czy też elementy pod rolkami tj. sworznie, wózek na kółka, identyfikacja w tych układach wymaga rysunku technicznego wózka i pełnej specyfikacja ze względu na różnorakie rozwiązania.
Linde układ zawieszenia (19)
Jungheinrich układ zawieszenia (48)
BT/Toyota układ zawieszenia (22)
Nissan układ zawieszenia (5)
Sworzeń zwrotnicy do wózka widłowego LINDE 335 350 3014530210
3014530210
Indeks katalogowy: KAT00827
Sworzeń łącznika zawieszenia do wózka widłowego STILL/LINDE 146125
146125
Indeks katalogowy: KAT00703