Koszty, sposoby i terminy dostawy
1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu w zakładce dotyczącej kosztów dostawy oraz podczas składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
a) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
b) Termin dostawy Produktu do Klienta jest w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
c) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
d) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
3. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
4. Maksymalny czas realizacji zamówienia 7 dni roboczych.